✅  Vóór 16:00 besteld, vandaag verzonden !

RETOURNEREN

Wil je een bestelling retourneren? Vind hier het antwoord op jouw vraag over retourneren.

 

VEEL GESTELDE VRAGEN

 

Is je order niet zoals verwacht dan kun je jouw items eenvoudig retourneren. Ga naar blablastores.nl/retour. Volg de stappen en meld jouw retour aan. Kom je er niet helemaal uit? Bekijk dan het volledige stappenplan onderaan deze pagina. Let op : de kosten voor het retour sturen worden niet vergoed door Bla-Bla Stores.

Je kunt je product alleen ruilen door je product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Op deze manier heb je jouw nieuwe product snel in huis.

Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dien je jouw bestelling ongedragen en met aangehechte en onbeschadigde rode kledingtag, met de originele kaartjes en in de Bla-Bla Stores doos met de originele verpakking te retourneren. 

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Heb je iets bij ons besteld en ben je niet tevreden? Jammer, maar geen enkel probleem. Na ontvangst van je items heb je 14 dagen de tijd om te retourneren of aan te geven dat je van de koop afziet. Na die melding heb je nog 14 dagen om het artikel terug te sturen.

Ja, producten die je in de sale met korting koopt zijn niet uitgezonderd van de retourregel. Hiervoor gelden dezelfde regels als voor artikelen die niet in de sale zijn.

Zodra je retour gezonden bestelling bij ons is verwerkt, zal de terugbetaling van het orderbedrag in orde worden gemaakt. Bla-Bla Stores streeft ernaar om het volledige aankoopbedrag, binnen 5 werkdagen terug te storten via dezelfde betaalmethode als die jij hebt gebruikt tijdens het plaatsen van je bestelling (uiterlijk binnen 14 dagen). Heb je met Creditcard betaald dan zie je het bedrag terug op je maandelijkse overzicht.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In onderstaand stappenplan leggen we precies uit hoe je jouw item(s) retourneert. Ga naar blablastores.nl/retour en vervolgens naar Stap 1.

Stap 1: Start je retourzending

Vul in dit scherm jouw postcode en het track & trace of ordernummer in. Zorg ervoor dat je hetzelfde e-mailadres gebruikt als waarmee je besteld hebt. Het ordernummer kun je vinden op de pakbon of factuur die je als orderbevestiging per mail hebt ontvangen. Klik hierna op ‘Start’.

Stap 2: Vertel ons meer over

Selecteer de items die je wilt retourneren en geef de reden van je retour op en kies vervolgens op “Methode van terugbetaling”.

Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dien je jouw bestelling ongedragen en met aangehechte en onbeschadigde rode kledingtag, met de originele kaartjes en in de Bla-Bla Stores doos met de originele verpakking te retourneren. 

Stap 3: Hoe zou je willen retourneren

Het systeem kiest automatisch het dichtsbijzijnde afleverpunt. Wil je je retour afleveren bij een ander afleverpunt kies dan voor voor “Wijzig afleverpunt”.  Klik vervolgens op “Ga naar overzicht”

Let op : de kosten voor het retour sturen worden niet vergoed door Bla-Bla Stores en worden achteraf verrekend met het geretourneerde.

Stap 4: Overzicht

Controleer in dit scherm nogmaals goed alle gegevens en klik vervolgens op “Bevestigen”

Stap 5: Je retour is bevestigd en nu?

Je kunt het retourlabel nu downloaden en printen. Kun je het label het label op dat moment niet printen, geen probleem je ontvangt deze nl ook in je e-mail samen met een Track & Trace code.  

Let op: bij het verzenden van een retourzending ben jij verantwoordelijk voor de verzending van het pakket. Zorg ervoor dat je altijd een Track & Trace code vraagt bij het afgeven van je retourzending.

Stap 6: Pakket inpakken en afgeven

Zodra je retour succesvol is ingediend, kun je jouw pakket retourneren. Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dien je jouw bestelling ongedragen en met aangehechte en onbeschadigde rode kledingtag, met de originele kaartjes en in de Bla-Bla Stores doos met de originele verpakking te retourneren. Ook dient de kleding vrij te zijn van luchtjes. Stop een kopie van de factuur/pakbon in de doos, zodat wij kunnen achterhalen van wie het pakket komt. Tape de doos goed dicht en plak de retourlabel over het oude label.

Lever vervolgens je retour af bij het afleverpunt die je tijdens het retourproces hebt opgegeven. Je hoeft bij het afleverpunt geen retourkosten te betalen, deze worden achteraf verrekend nadat wij de retour hebben ontvangen. Zorg ervoor dat je jouw pakket binnen 14 dagen nadat je jouw retour hebt aangemeld terugstuurt. Als we je retour in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een e-mail met een bevestiging.

CONTACT

Heb je hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.

OPENINGSTIJDEN

  • Maandag: 10.00 – 16.30 uur
  • Dinsdag: 10.00 – 16.30 uur
  • Woensdag: 10.00 – 16.30 uur
  • Donderdag: 10.00 – 16.30 uur
  • Vrijdag: 10.00 – 16.30 uur
  • Zaterdag: 10.00 – 16.00 uur

Mocht onze veelgestelde vragen je niet het passende antwoord hebben gegeven, stuur ons dan een e-mail of neem telefonisch contact met ons op.

Wil je ons een mail sturen? Dat kan uiteraard ook! Stuur een mail naar onze klantenservice en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bel ons van ma t/m vr, 10.00 – 16.30 uur, za 10.00 – 16.00 uur op 055-2016535

De waardering van www.blablastores.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 62 reviews.

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons website verkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, advertenties en analyse. Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies. Meer informatie kun je vinden in onze privacy-verklaring.