✅  Vóór 16:00 besteld, vandaag verzonden !

winkelmandje

0

KLANTENSERVICE

Waarmee kunnen we je helpen?

 

MEEST GESTELDE VRAGEN

 

Wij doen er alles aan jouw bestelling snel te bezorgen. Voorradige artikelen die op werkdagen vóór 16.00 zijn besteld worden dezelfde dag verwerkt en aangeboden aan PostNL om de volgende dag te worden geleverd. In aanloop naar feestdagen kan het erg druk zijn bij PostNL. Hierdoor zijn sommige pakketten soms langer onderweg. Bestel daarom op tijd en houd je Track & Trace nummer die je ontvangt na je bestelling dan ook goed in de gaten. 

Als betaalmethoden kun je bij een bestelling kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • i-Deal ( Gratis )
  • PayPal ( Gratis )
  • Apple Pay ( Gratis )
  • CreditCard ( € 2,95 )
  • Klarna ( Achteraf betalen / € 4,95 )

Het is momenteel nog niet mogelijk de Bla-Bla Stores Giftcard online te gebruiken tijdens het afrekenen.

Ja, dit is mogelijk middels Klarna ( Achteraf betalen ). Wij hanteren € 4,95 aan transactiekosten voor deze betaalmethode.

Ja, betaal supermakkelijk, snel en veilig met Apple Pay. Vermijd de hele check-out en rond je order binnen een paar seconden af met je Face ID of Touch ID.

Bekijk voor de zekerheid even je spamfolder. Het kan zijn dat de orderbevestiging daar terecht is gekomen. Heb je daar je e-mail ook niet kunnen vinden? Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder.

De verzending is gratis binnen Nederland bij alle bestellingen vanaf € 100,-. Is het bestelbedrag lager, dan zijn de verzend- en verpakkingskosten € 5,95 per bestelling. Bla-Bla Stores verzendt alleen in Nederland.

In sommige gevallen kunnen betalingen van Klarna worden geweigerd, de reden voor deze weigering kan Bla-Bla Stores niet inzien. Voor vragen over de weigering raden we je aan om contact op te nemen met de klantenservice van Klarna of kijk voor meer informatie op klarna.nl/afwijzing.

Het pakket is al wel afgeleverd bij een servicepunt. Helaas heeft PostNL jouw pakket echter nog niet gescand, waardoor de Track & Trace aan blijft geven dat zij het pakket nog niet hebben ontvangen of verwerkt. Hier kunnen wij helaas niks aan veranderen, want dit komt door drukte bij PostNL. Je pakket heeft vertraging en de Track & Trace informatie zal binnenkort updaten.

Let op: door de feestdagen (Black Friday, Sinterklaas en Kerst) is het drukker bij PostNL dan gebruikelijk. Het kan zijn dat jouw pakketje er daarom iets langer over doet om bij jou aan te komen.

CONTACT

Heb je hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.

OPENINGSTIJDEN

  • Maandag: 10.00 – 16.30 uur
  • Dinsdag: 10.00 – 16.30 uur
  • Woensdag: 10.00 – 16.30 uur
  • Donderdag: 10.00 – 16.30 uur
  • Vrijdag: 10.00 – 16.30 uur
  • Zaterdag: 10.00 – 16.00 uur

Mocht onze veelgestelde vragen je niet het passende antwoord hebben gegeven, stuur ons dan een e-mail of neem telefonisch contact met ons op.

Wil je ons een mail sturen? Dat kan uiteraard ook! Stuur een mail naar onze klantenservice en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bel ons van ma t/m vr, 10.00 – 16.30 uur, za 10.00 – 16.00 uur op 055-2016535

De waardering van www.blablastores.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 12 reviews.