Frequently Asked Questions

Bekijk alle veelgestelde vragen of kies een onderwerp voor meer informatie. Voor persoonlijk advies zijn wij er graag voor je! Stel je vraag aan klantenservice@blablastores.nl. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur.

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar “Login of Registreer” rechtsboven op de website en klik hier op. Gebruik je onze website via je mobiele telefoon klik dan rechtboven op het poppetje of kies “Mijn Account” via het menu. Kies vervolgens voor een nieuwe registratie door je e-mailadres en wachtwoord in te geven.

Bestellen

EEN BESTELLING PLAATSEN
Online bestellen kan snel en gemakkelijk:

  • Kies een artikel en maat.
  • Voeg het artikel toe aan je shopping bag.
  • Klik op ‘Shopping bag bekijken’.
  • Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  • Log in met een reeds eerder aangemaakt account of maak een nieuw account aan.
  • Controleer alle gegevens.
  • Kies een verzendmethode.
  • Kies een betaalmethode.
  • Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden.
  • Klik op ‘betalen’ om de bestelling af te ronden.

Na je bestelling ontvang je een mail met daarin daarin de factuur van je bestelling.  Ontvang je deze mail niet dan zou het kunnen dat deze in je spam map terecht is gekomen.

PRIJZEN
Alle prijzen die op onze website staan vermeld zijn inclusief BTW.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen probleem! Via deze link kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Je ontvangt vervolgens een e-mail met daarin instructies om je wachtwoord te resetten.

Het kan enkele minuten duren voor deze in je inbox verschijnt. Wacht minimaal 10 minuten voor je nog een poging tot resetten waagt.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?

Ben je je gebruikersnaam vergeten stuur dan een mail met je gegevens naar klantenservice@blablastores.nl

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Als betaalmethoden wordt i-Deal en CreditCard gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor deze betaal methoden.

Wat moet ik doen wanneer er een foutmelding wordt weergegeven?

Mocht je bij het bestellen van een product een foutmelding ontvangen vernemen wij dit graag van je.

Wanneer wij deze melding van je ontvangen, dit kan per mail of telefoon, kijken wij met je mee betreft de melding.

Lukt het hierna niet de bestelling te plaatsen is het mogelijk voor ons om een handmatige order te maken.

Graag vernemen wij van je welk(e) artikel(en) en je adresgegevens zodat de order aangemaakt kan worden.

Verdere informatie hierover zul je van ons ontvangen wanneer hiervoor gekozen wordt.

Waar kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Op onze homepage van website kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief.

Dit doe je door naar beneden te scrollen en je e-mailadres in te vullen waar dit gevraagd wordt.

Je ontvangt de nieuwsbrief in uw mailbox wanneer deze wordt verstuurd.

Bovendien ontvang je t/m 31 december 2017 € 10,- korting door gebruik te maken van de couponcode die je ontvangt in je mailbox na inschrijving op de nieuwsbrief.  (Geldig bij minimale besteding van € 50,- Niet geldig op Sale. Één kortingscode per klant.)

Waar moet ik mijn couponcode invullen?

De couponcode die je hebt ontvangen dien je bij de checkout / afrekenen in te voeren bij de hiervoor bestemde plaats.

De waarde van de coupon zal in mindering worden gebracht op het totale af te rekenen bedrag.

Waarom kan ik een artikel niet in mijn winkelwagen plaatsen?

Wanneer je een artikel niet in je winkelwagen kunt plaatsen kan dit als oorzaak hebben dat het betreffende artikel is niet voorradig via de webshop.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je bestelling bij ons is ontvangen en verwerkt ontvang je een e-mail met Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Voor voorradige artikelen bedraagt de gemiddelde levertijd: 1-3 werkdagen. Wanneer je bestelling ons magazijn verlaat krijg je automatisch een e-mail met een track & trace code zodat je je bestelling kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is gratis bij alle bestellingen vanaf € 200,-. Is het bestelbedrag lager, dan zijn de verzendkosten afhankelijk van de bezorger je kiest.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Nee, wij versturen geen bestellingen naar het buitenland.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Retourmogelijkheden

Retour sturen
Je kunt je product per post terugsturen. Hiervoor heb je een retourlabel nodig van PostNL. Dit label kun je zelf printen via PostNL Paketservice. Ga met je pakket, (een kopie van je) factuur en het ingevulde retourformulier naar het postkantoor en laat hier het pakket terugsturen naar het volgende adres:

Bla-Bla Stores
Korenstraat 106
7311 LP Apeldoorn
Nederland

De kosten voor het retour sturen worden niet vergoed door Bla-Bla Stores.

Retourzending volgen

Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code (trackingscode). Met deze code is het mogelijk om de verzending van je pakket te volgen via de website van PostNL. Je kunt zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer ( verzendbewijs ) en bewaar deze goed. Voer je 3S code in op de website van PostNL om uw bestelling te volgen.

Waaraan moet de retour zending voldoen?

Je hebt het recht om binnen 14 dagen een artikel te retourneren vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld. De termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het laatst geleverde artikel in je bezit is.

De door je te retourneren artikelen dienen binnen de gestelde voorwaarden te vallen:

  • Het artikel is compleet;
  • Je mag het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, zoals je in een winkel ook doet.  Let op : Het gebruik van de artikelen voor andere doeleinden is niet toegestaan. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg zijn van het gebruik van de artikelen dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de artikelen te beoordelen. Indien wij constateren dat de artikelen zijn gedragen dan kunnen wij hier kosten voor in rekening brengen.
  • De verpakking van het artikel is in de originele staat;
  • Het pakket dat retour gaat, is voorzien van factuur (of kopie) en  ingevuld retourformulier;
  • De kaartjes zitten nog aan het artikel bevestigd;
  • U beschikt over een 3S Code voor retourzending. Dit is nodig bij mogelijke vermissing van het pakket. Dit geldt enkel wanneer de bestelling retour wordt gestuurd. Deze code ontvangt u bij het afgeven in het postkantoor.

Hoe weet ik of de retourzending is ontvangen en er juist wordt behandeld?

Wanneer je retourzending is ontvangen wordt je hierover ingelicht.

Als er geen bijgevoegde notities zijn toegevoegd door je zal het betreffende bedrag worden gecrediteerd.

Bla-Bla Stores betaalt terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ons hebt betaald. Het bedrag staat binnen 5 werkdagen na verwerking van het retour op je rekening, tenzij je met je Creditcard hebt betaald. In dat geval zie je het bedrag terug op je maandelijkse overzicht.

Mocht je aangegeven hebben een ander artikel te willen ontvangen zal dit in behandeling worden genomen voor je.

Je zal hierover ook ingelicht worden via het mail adres dat bij ons bekent is.

Wanneer kan ik de terugbetaling verwachten?

Zodra je retour gezonden bestelling bij ons is verwerkt, zal de terugbetaling van het orderbedrag in orde worden gemaakt. Bla-Bla Stores betaalt terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ons hebt betaald. Het bedrag staat binnen 5 werkdagen na verwerking van het retour op je rekening, tenzij je met  Creditcard hebt betaald. In dat geval zie je het bedrag terug op je maandelijkse overzicht.

Ik heb een verkeerde maat besteld. Kan dit nog gewijzigd worden?

Als je direct na je bestelling contact opneemt met Bla-Bla Stores kunnen wij kijken of de bestelling al behandeld is. Je kunt bellen naar 055-207 11 00 of stuur zo snel mogelijk een e-mail naar klantenservice@blablastores.nl.