Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling bij Bla-Bla Stores?

Plaats artikel(en) in de shopping bag

  • Ga naar je favoriete artikel, kies een maat en klik op de ‘in shopping bag’ button.
  • Is je bestelling compleet? Klik rechts bovenaan op het shopping bag icoon.
  • Je kan altijd artikelen toevoegen, verwijderen of wijzigen in het winkelmandje.
  • Heb je een kortingscode, vergeet deze dan niet in te vullen in de winkelmand.
  • Kies een aflevermethode.
  • Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden.
  • Klaar met shoppen? Kies voor ‘afrekenen’ om naar de volgende stap te gaan.

Persoonlijke gegevens en adres

  • Login als je al klant bent en een online account hebt bij Bla-Bla Stores.
  • Ben je nieuw? Maak je account aan of plaats je bestelling zonder account.
  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens, het factuur- en afleveradres in te vullen. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht.

Verzendmethode

  • De verzendmethode is standaard ‘PostNL’.
  • Verzending is gratis vanaf € 80,-. Is het bestelbedrag lager, dan betaal je € 4,95 verzend- en verpakkingskosten.

Betaalwijze

  • Kies een betaalmethode: iDeal of CreditCard. ( Wij berekenen geen extra kosten voor de betaalmethoden.)
  • Klopt alles? Klik op ‘bestelling plaatsen’.

Overzicht bestelling

  • Gekozen voor iDeal of CreditCard? Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving.
  • Zijn deze stappen succesvol afgerond, dan ontvang je een melding en orderbevestiging en je factuur per e-mail.

Is mijn bestelling geslaagd?

Zodra je betaling is afgerond word je doorgestuurd naar de bevestigingspagina. Hier staat aangegeven dat je bestelling succesvol is afgerond. Per e-mail ontvang je van ons een orderbevestiging en factuur, dit is je digitale kassabon.

Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Ja, in het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres in te vullen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kan de bestelling wijzigen of annuleren, als deze nog niet verstuurd is. Neem voor wijzigingen of annuleren zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via tel. +31(0)55 – 207 11 00 of klantenservice@blablastores.nl. ( bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.30 t/m 17.00 )

In onze webshop heb je altijd bedenktijd! Binnen 14 dagen na ontvangst van het (laatste) artikel kan je de koopovereenkomst altijd zonder opgave van redenen ontbinden. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, zoals je ook in een winkel doet. Dit valt onder het ontbindingsrecht van onze klant, dat wettelijk bepaald is.

Meer informatie over ruilen en retourneren vind je hier

Wat is het verschil tussen bestellen met of zonder account?

Met een Bla-Bla Stores account profiteer je van vele voordelen. Zo shop je snel en gemakkelijk online, je kan zelf een wachtwoord kiezen en jouw bestelhistorie bekijken. Kom je de volgende keer terug op onze website, dan kan je inloggen en bestellingen nog sneller afronden. Bestel je zonder account dan geef je alleen de informatie op die wij nodig hebben om je bestelling te kunnen verwerken en verzenden.

Is de prijs op de website inclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld staan op onze website zijn inclusief BTW.

Zijn de prijzen in de winkels en webshop gelijk?

De prijzen in onze webshop zijn gelijk aan de prijzen in alle Bla-Bla winkels. Sommige acties zijn alleen geldig in de webshop of juist alleen in de winkel. Hierdoor kunnen prijzen (tijdelijk) afwijken. Het is mogelijk dat bepaalde producten alleen in de webshop of winkel verkrijgbaar zijn.

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Wil je jouw persoonlijke kortingscode inleveren? Dit kan door de code in te vullen bij ‘kortingscodes’ in het winkelmandje. Vul de code in en klik op ‘kortingscode activeren’. Het kortingsbedrag is direct zichtbaar.